مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» همسر گلشیفته فراهانی

همسر گلشیفته فراهانی

گلشیفته فراهانی (متولد ۱۹ تیر ۱۳۶۲ در تهران) بازیگر و نوازنده ایرانی است. او فرزند بهزاد فراهانی و فهیمه رحیم‌نیا و خواهر شقایق فراهانی بازیگران سینما و تلویزیون است. او در سال ۱۳۸۴ با امین مهدوی ازدواج کرد.


وی در سال ۸۲ در جریان فیلم بابا عزیز با همسر آینده اش آشنا شد. امین مهدوی که جزء عوامل این فیلم ‏محسوب می شد به عنوان مترجم در کنار دیگر عوامل حضور داشت. جرقه این آشنایی در فیلم ” باباعزیز” خورد ، ‏چندی بعد با یکدیگر ازدواج کردند. امین مهدوی متولد ۱۵ آذر ۱۳۵۰، مترجم زبان های ‏انگلیسی، فرانسه است و به زبان های عربی و اسپانیولی هم تسلط دارد.


گلشیفته درباره جدایی از همسرش می گوید : زمانی که من ایران را ترک کردم با همسرم بودم و حتی دو سال نیز با هم در خارج از ایران زندگی کردیم اما حالا دیگر از هم جدا شده ایم. و البته توضیح بیشتری درباره چرایی این جدایی نمی دهد.


همسر گلشیفته فراهانی (همسر اول)


همسر اول گلشیفته فراهانی


شباهت همسر اول و دوم گلشیفته به یکدیگر

مدتی پیش نقیب شنبه زاده موزیسین بوشهری معروف ، خبر ازدواج مجدد گلشیفته فراهانی را در صفحه اجتماعیش اعلام کرد . این اطلاع رسانی وی بدون ذکر نام داماد بود و همین باعث شد شایعاتی در مورد هویت داماد ایجاد شود.


از آن طرف گلشیفته فراهانی در تازه ترین پست صفحه اجتماعی اش بدون اشاره مستقیم به ازدواج و نام همسر ، فقط ویدیویی که یک آرتیست چیدمان در آن در حال گفتگو با گلشیفته است را در صفحه اجتماعیش قرار داد.


همسر جدید گلشیفته فراهانی کیست ؟

این آرتیست چیدمان یا هنرمند خیابانی که اغلب در منهتن نیویورک به اجرای برنامه می پردازد”متیو سیلور” نام دارد که حین تک گویی خود به گلشیفته از عشق به او می گوید و از با هم بودن! این هنرمند خیابانی در کلیپی خطاب به گلشیفته می گوید :


look at me In the eyes golshifteh(r)… I’m here, Because you’re here… We’re mirrors of each other… So it’s important that: WE LOVE OURSELVES, ACCEPT OURSELVES, AND BE OURSELVES…. CAUSE LIFE IS SHORT !!!!!BKAWK,FART


در ویدیوی منتشرشده توسط گلشیفته ، متیو سیلور خطاب به وی می گوید : به چشمام نگاه کن گلشیفته! من اینجام چون تو اینجایی…ما آینه همدیگه ایم… خب این خیلی مهمه : ما عاشق همدیگه ایم ، همدیگه رو پذیرفتیم و با همیم…چون زندگی کوتاهه…


آیا همین “متیو سیلور” هنرمند چیدمانی که خود را زیر انبوهی از ریش پنهان کرده همسر جدید گلشیفته است ؟ آیا گلشیفته که یک موزیسین ایرانی مقیم نیویورک از ازدواج مجدد او خبر داده است ، با این مرد ازدواج کرده است ؟


سانسور نام و نشان داماد به چه خاطر است ؟ جملات عاشقانه ای که برای گلشیفته گفته چه معنایی دارد ؟ قرائن حکایت از آن دارند این هنرمند خیابانی همسر دوم گلشیفته است !


همسر دوم گلشیفته فراهانی


همسر دوم گلشیفته فراهانی - متیو سیلور


متیو سیلور کیست ؟

متیو سیلور هنرمندی است که چنان که خود در صفحه اجتماعیش نوشته هنرمند چیدمانی است که هدفش را کمک به لبخند زدن مردم و خنداندن آنها می داند . سیلور در منهتن و بروکلین به اجرای برنامه می پردازد و البته به اندازه اجرا در خیابان تجربه اجرا در مترو ، گالری و روی استیج را هم دارد . ادعای او کاستن از تنش های عصبی مخاطبان و باز کردن دریچه ای برای خیال پردازی ، آفرینش و عشق است.


شوهر اول شبیه شوهر دوم !!

بد نیست بدانید گلشیفته فراهانی به هنگام حضور در ایران با جوانی درویش مسلک و ظاهری درویش گونه به نام امین مهدوی ازدواج کرده بود . امین که مترجم زبانهای انگلیسی و فرانسه بود و به عربی و اسپانیایی نیز تسلط داشت ، به هنگام فعالیت در پروژه سینمایی “باباعزیز” با گلشیفته آشنا شده بود. “باباعزیز”(۱۳۸۲) ساخته یک کارگردان تونسی به نام “ناصر خمیر” بود.


همسر اول گلشیفته فراهانی


همسر اول گلشیفته فراهانی - امین مهدوی


جالب اینجاست که امین مهدوی به لحاظ ظاهری شباهت هایی با “متیو سیلور” داشت ! ازدواج اول گلشیفته دو سال بعد از مهاجرت به فرانسه به جدایی انجامید.



فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده